5  دلیل عالی برای تحصیل در انگلستان

5  دلیل عالی برای تحصیل در انگلستان

توسط : تیم محتوا
1,118

می توانید به دنیایی از امکانات بی حدوحصر در بریتانیا قدم بگذارید، جایی که برتری دانشگاهی با نوآوری همراه می شود. از دانشگاه های شناخته شده جهان گرفته تا رویکرد تدریس نوآورانه و ذهن های برجسته ای که آن را ارائه می دهند، انگلستان آنچه را که برای دستیابی به پتانسیل خود نیاز دارید، در خود جای داده است. جای تعجب نیست که بیش از 500هزار دانشجوی بین المللی هر سال در این کشور تحصیل می کنند! مزیت مدرک تحصیلی انگلستان را در اینجا بررسی می کنیم.

تحصیل در انگلیس

تحصیل یکی از مهم ترین سرمایه گذاری های زندگی است و دانش آموزانی که مدرک تحصیلی در انگلستان را انتخاب می کنند به خوبی در راه آینده ای مطمئن، پر ارزش و هیجان انگیز خواهند بود. به همین دلیل است که هزاران دانشجوی بین‌المللی هر ساله تحصیل در انگلستان را انتخاب می‌کنند و فارغ ‌التحصیلان آنها در میان شاغل‌ترین افراد در جهان هستند. 

در واقع، نسبت به همتایان که در جاهای دیگر تحصیل کرده‌اند، سریع‌تر پیشرفت می‌کنند و درآمد بیشتری کسب می‌کنند. البته دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا انگلستان بهترین مکان ممکن برای تحصیل است. در اینجا 5 مورد معرفی می شود:

بهترین آموزش ممکن

تک تک دانش‌آموزان از حمایت و فضای لازم برای تخیل، جاه‌طلبی، کنجکاو و موفقیت برخوردار می‌شوند با آموزش منظم و کلاس جهانی که بر روی محکم‌ترین پایه‌های تاریخی بنا شده است. مزیت مدرک تحصیلی انگلستان اینجا روشن می شود که این کشور، به عنوان محل برخی از بزرگترین دانشگاه های جهان شناخته می شود  که در رتبه بندی جهانی قرار دارند. 

این به لطف سبک تدریس منحصربه‌فرد بریتانیا است که مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند و آنها را در معرض فناوری‌های جدید، نظریه‌های نوظهور و طیف جذابی از نظرات قرار می‌دهد.  از آنجایی که یکی از متنوع ترین موضوعات ارائه شده در جهان را دارند، دانشجویان بین المللی فارغ از اینکه چه رشته ای را برای تحصیل انتخاب می کنند، از استاندارد آموزشی بی نظیری بهره مند خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه:برنامه APEUni برای آزمون PTE

 شروع عالی برای یک حرفه در سطح جهانی

فارغ التحصیلان این کشور از جمله شاغل ترین افراد در جهان هستند و دریافت پیشنهادهای شغلی قبل از پایان تحصیل برای دانشجویان غیرعادی نیست. انگلستان، یک رهبر جهانی در تجارت، پزشکی، تحقیقات، حقوق و بسیاری از زمینه‌های محبوب دیگر است و کارفرمایان بین‌المللی به چیزی بیش از صلاحیت‌های معتبر این مراکز احترام می‌گذارند. 

درباره دیگر مزیت مدرک تحصیلی انگلستان در سطح جهانی باید گفت که بسیاری از افراد تسلط عالی فارغ التحصیلان به زبان انگلیسی را تحسین می کنند و خلاقیت، طرز فکر متمرکز بر راه حل و مهارت های رهبری درجه یک آنها را در نظر دارند. 

از آنجایی که دانشگاه‌های این کشور پیوندهای قوی با انواع صنایع دارند - از علم گرفته تا هنر و مدیریت و غیره - دانشجویان بین‌المللی این شانس را خواهند داشت که در حین تحصیل تجربه واقعی کسب کنند، ارتباطات حرفه‌ای پایدار ایجاد کنند و برتری بی‌نظیری نسبت به دانشگاه‌ها به دست آورند. 

بنابراین، هر موضوعی که دانش‌آموزان انتخاب می‌کنند، با حضور در انگلستان، مزیت واضح و مشخصی کسب خواهند کرد که از مزیت مدرک تحصیلی انگلستان محسوب می‌شود.

5  دلیل عالی برای تحصیل در انگلستان

 شانس رشد در یک کشور امن و حامی

دانشجویان بین‌المللی واقعاً در انگلستان خوش شانس خواهند بود و آماده هستند تا بهترین‌ها را از زمان خود در این کشور به دست آورند. انگلیس جامعه ای مدرن و مترقی و چند دینی است که در آن به زبان های زیادی صحبت می شود و افراد با هر پیشینه ای در آن پذیرا هستند. غذاهای بین‌المللی و رژیم‌های غذایی مذهبی در اینجا به طور کامل تهیه می‌شوند و هر شیوه زندگی مورد احترام است.

دانشگاه‌های انگلیس همچنین پشتیبانی جامعی را ارائه می‌کنند که قبل از سفر دانشجویان به بریتانیا شروع می‌شود، پس از ورود از آنها مراقبت می‌کند و در کل دوره تحصیلی آنها ادامه می‌یابد. این گزینه ها از مزیت مدرک تحصیلی انگلستان خواهد بود. 

ضمن آنکه تیم‌های شبانی خود دانشگاه‌ها همیشه برای کمک و مشاوره در مورد همه چیز از مسکن، مسائل مالی و ویزا گرفته تا حمایت آموزشی و عاطفی آماده هستند. آنها همچنین برای کمک به مشکلات زبانی و انگلیسی نوشتاری یا گفتاری در دسترس خواهند بود.

شرایط خاص زندگی در انگلیس

از زمان شروع شیوع کووید-19، دانشگاه‌های بریتانیا بالاترین کیفیت آموزش را با تدریس آنلاین و حضوری حفظ کرده‌اند - پیروی از دستورالعمل‌های دولتی که تضمین می‌کند سلامت و ایمنی همه همچنان در اولویت است.  نرخ پایین جرم و جنایت و نیروی پلیس قابل اعتماد کشور و همچنین خدمات بهداشت ملی به دانشجویان اطمینان بیشتری خواهد داد. 

از دیگر مزیت مدرک تحصیلی انگلستان این است که این کشور یکی از پیشرفته ترین سیستم های مراقبت های بهداشتی در جهان است که درمان جامعی را برای شرایط روحی و جسمی ارائه می دهد. از آنجایی که هزینه اضافی بهداشت مهاجرت در درخواست ویزای دانشجویی گنجانده شده است، در صورت نیاز، دانشجویان همیشه می توانند به مراقبت و پشتیبانی مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در کره جنوبی

 آغاز ماجراهای جدید و دوستی های مادام العمر

دانشجویان بین‌المللی دوستی‌های جدید و پایداری در بریتانیا ایجاد می‌کنند و آنها این فرصت را خواهند داشت که همه چیزهایی را که کشور زیبای انگلیس ارائه می‌دهد تجربه کنند. به همین دلیل است که این کشور مکان مناسبی برای تبدیل شدن به مطمئن ترین و امیدوارکننده ترین نسخه از خود است.

از آنجا که فرهنگ غنی و تاریخی این کشور الهام بخش برخی از بهترین اذهان در تاریخ بشر بوده است (در واقع، 38 درصد از برندگان جایزه نوبل و یک نفر از هر چهار رهبر جهان با مطالعات خود در این کشور شکل گرفته اند) این واقعیت وجود دارد که دانش آموزان می توانند به مزیت مدرک تحصیلی انگلستان در این کشور تکیه کنند و طیف گسترده ای از علایق شخصی، تحصیلی و حرفه ای را توسعه دهند.

زندگی مسالمت آمیز در دانشگاه های بین المللی

برخلاف سایر کشورها، زندگی دانشگاهی در بریتانیا به کلاس درس یا تئاتر محدود نمی شود. سفرهای میدانی منظم، بازدیدها و گشت و گذارها، یادگیری دانش آموزان را با استفاده از آن در موقعیت های دنیای واقعی تسریع می کند. طیف گسترده ای از جوامع دانشگاهی، باشگاه ها و رویدادهای موجود در انگلیس به این معنی است که آنها می توانند سنت ها را از خانه تمرین کنند و علایق کاملاً جدید را کشف کنند.

بنابراین، هر جا که در بریتانیا مطالعه کنند - از مناظر خیره کننده دره های ولز، یورکشایر و ارتفاعات اسکاتلند، تا زندگی شبانه خیره کننده گلاسکو، کاردیف و لندن - دانش آموزان چیزی را خواهند یافت که واقعا تخیل آنها را تحریک می کند.  آنها همه این کارها را در حین ایجاد دوستی عالی با دانشجویان هم دوره از سراسر جهان انجام خواهند داد.

5  دلیل عالی برای تحصیل در انگلستان

فرصتی بی نظیر برای پیشرفت

دانشجویان بین‌المللی اکنون می‌توانند با تحصیل در بریتانیا، مزیت مدرک تحصیلی انگلستان بیشتر درک کنند. هر دانشجوی بین‌المللی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را با موفقیت در یکی از دانشگاه‌های انگلستان به پایان برساند، می‌تواند از دو سال تجربه کاری در کشور ما بهره مند شود. و برای دانشجویانی که دوره دکترا را به پایان می‌رسانند، این مدت به سه سال افزایش می‌یابد.

این بدان معناست که دانشجویان بین‌المللی فرصتی شگفت‌انگیز برای کسب تجربه حرفه‌ای، ارتقا سریع مهارت‌ها و توانایی‌های خود و برقراری تماس‌ها و ارتباطات مهمی خواهند داشت که هر کارفرما را در هر کجای دنیا تحت تأثیر قرار می‌دهد.

چرا تحصیل در انگلستان انتخاب مناسبی است؟

بریتانیا به عنوان یک مقصد برتر برای آموزش عالی برجسته است و دارای اعتبار قابل توجهی است. قابل ذکر است که میزبان دو دانشگاه از سه دانشگاه برتر جهان است که 26 موسسه در بین 200 دانشگاه برتر رتبه بندی شده اند. 

علاوه بر این، بریتانیا نقش مهمی در پرورش استعدادها ایفا کرده است، همانطور که این واقعیت نشان می دهد که 38 درصد از برندگان جایزه نوبل تحصیلات خود را در آنجا گذرانده اند همین امر گواه مزیت مدرک تحصیلی انگلستان خواهد بود.

علاوه بر این، بیش از یک چهارم رهبران جهانی از تحصیلات دانشگاهی بریتانیا بهره‌مند شده‌اند. این سابقه قابل توجه بریتانیا را در خط مقدم قرار می دهد و آن را به بالاترین رتبه برای پیگیری آموزش عالی تبدیل می کند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های علوم پایه در دنیا

برتری های تحصیل در انگلستان 

مسیر تحصیلات تکمیلی انگلستان به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا پس از فارغ التحصیلی برای اقامت در بریتانیا و کار یا جستجوی کار اقدام کنند. دانشجویان بین المللی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد را با موفقیت به پایان رسانده اند، می توانند برای اقامت تا دو سال در بریتانیا درخواست دهند. 

فارغ التحصیلان دکترا می توانند برای اقامت تا سه سال درخواست دهند. فراتر از آموزش در سطح جهانی و آموزش با کیفیت بالا، چیزهای زیادی در مورد انگلستان وجود دارد:

•    یک شیوه زندگی باز و فراگیر که با سنت های کهن تنیده شده است

•    مناظر خیره کننده و زندگی شبانه خیره کننده.

•    صحنه فرهنگی بین المللی بی نظیر.

•    نیروی انتظامی قابل اعتماد.

•    خدمات حمل و نقل قابل اعتماد و مقرون به صرفه.

•    یکی از پیشرفته ترین سیستم های مراقبت های بهداشتی در جهان.

5  دلیل عالی برای تحصیل در انگلستان

مزایای داشتن مدرک تحصیلی انگلستان

به عنوان یک دانش آموز در بریتانیا، راه های بی پایانی برای لذت بردن از خود، یادگیری چیزهای جدید، ایجاد دوستی های جدید و ماندگار و داشتن چند ماجراجویی درخشان کشف خواهید کرد. این نکات می تواند مزیت مدرک تحصیلی انگلستان را نشان دهد.

1. تحصیل در انگلستان ارزش بسیار خوبی برای سرمایه گذاری شما ارائه می دهد، با متوسط هزینه ها کمتر از ایالات متحده آمریکا و استرالیا است. 

2. گزینه های مالی زیادی برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در انگلستان تحصیل کنند وجود دارد. می توانید بورسیه تحصیلی مناسب را در انگلستان جستجو کنید.

3. در انگلستان، شما مجموعه گسترده ای از گزینه های تحصیلی را خواهید یافت که دارای صدها موسسه و هزاران دوره می باشد. اطلاعات عملی، از انتخاب دانشگاه خود تا فرآیند درخواست را هنگام بررسی مزیت مدرک تحصیلی انگلستان مطالعه کنید. 

جمع بندی

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور به قصد تحصیل را دارید، می توانید با بررسی تحصیل در این کشور و مزایایی که مدرک تحصیلی انگلستان برای مسیر شغلی شما دارد، تصمیم گیری خود را نهایی کنید. بهتر است پیش از هر اقدامی با کارشناسان مهاجرت مشورت داشته باشید.

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد